۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۴:۰۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۴۲۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۵ - ۲۳-۱۱-۱۴۰۲
کد ۹۴۲۲۸۶
انتشار: ۱۳:۳۵ - ۲۳-۱۱-۱۴۰۲

مرکز استقرار تیم امریکا در المپیک پاریس/  فناورانه و مجهز (فیلم)

مرکز استقرار تیم امریکا در المپیک پاریس/  فناورانه و مجهز (فیلم)
مرکز استقرار فناورانه و مجهز تیم امریکا در المپیک پاریس را ببینید. 29 میلیون دلار صرف بازسازی این مرکز شده است.

تیم المپیک آمریکا در یک شهر کوچک و دور از هیاهوی پاریس مستقر خواهد شد.

به گزارش عصرایران به نقل از رویترز، حدود 1200 نفر کارکنان و ورزشکاران المپیک آمریکا در مرکز بازسازی شده اتلتیکا در اویبن فرانسه ساکن می‌شوند.

این منطقه در 15 کیلومتری شمال پاریس  حدود 25 هزار نفر جمعیت دارد و پس از اتمام بازسازی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

"راکی هریس" رئیس بخش خدمات ورزش در کمیته المپیک و پاالمپیک آمریکا گفت: "این مکان به دهکده ورزشکاران نزدیک است و رفت و آمد را برای ورزشکاران ما راحت می‌کند".

وی افزود: "از نیازهای ما فراتر رفته است. ما از دو جین تسهیلات بازدید کردیم و از همان ابتدا مشخص شد این مرکز یکی از بهترین انتخاب‌های ما است".
هریس گفت: "این مرکز دارای تمامی تجهیزاتی است که در کشور داریم تا ورزشکاران احساس کنند در خانه هستند".

29 میلیون دلار صرف بازسازی این مرکز شده است.

تیم های آمریکا در بالای مرکز اتلتیکا قادر به استفاده از استخر و استادیوم های نزدیک هستند.

این مرکز دارای میزهای فناورانه ماساژ، واحدهای کرایوتراپی، بخش‌های فیزیوتراپی و 100 اتاق خواب است.

 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران 👇👇👇 کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos
ارسال به دوستان
طرز تهیه مجبوس عربی با گوشت گوسفند و مرغ برای 600 نفر (فیلم) فوران آتشفشان کیلاویا در هاوایی (فیلم) انتشار تصاویری جدید از لاشه زیردریایی تایتان (فیلم) تصادف زنجیره‌ای در تونل آزادی ایلام (فیلم) چرا حزب الله لبنان از پیجر استفاده می‌کرد؟ (فیلم) برش استادانه کوسه برای تهیه سوشی توسط آشپز ژاپنی (فیلم) تعطیلی اتاق مرگ واشنگتن/ 78 نفر در 106 سال در این اتاق اعدام شدند (فیلم) عیادت فرمانده کل سپاه از مجروحان حملۀ تروریستی دیجیتالی در لبنان (فیلم) لحظه بلعیدن وحشیانه گراز توسط اژدهای کومودو (فیلم) عارف: هرگونه تصمیم‌گیری و اقدام درباره تخصیص ارز ترجیحی باید در راستای حمایت از قشرهای محروم و آسیب‌پذیر جامعه باشد (فیلم) سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: سرباز معلم‌ها از اول مهر در مدارس مناطق محل زندگی خود آغاز به کار می‌کنند (فیلم) شوخی بامزه هالند و آچربی بعد بازی اینتر و منچسترسیتی بر سر لباس (فیلم) غذای خیابانی در ژاپن؛ پخت استیک 2000 دلاری با گوشت گاو واگنر (فیلم) ابراز همدردی ایرانی‌ها با قربانیان حمله تروریستی اسرائیل به لبنان (فیلم) خیابانی: روی گنج خوابیدیم اما ورزشگاه نداریم (فیلم)